Followers

Wednesday 14 November 2012

teman sejati

ASSALAMUALAIKUM

hari ini saya x nak taip panjang2 lagi sebab saya nak tunjuk satu video clip saja...saya harap org itu tgk video ini sampai habis...


awak,saya hargai persahabatan kita ini...moga2,persahabatan kita ini berkekalan sampai ke akhir hayat kita...saya terlalu rindu dan sygkn persahabatan kita ini...biarlah kita jauh di mata tapi dekat di hati...janji tau jgn pernah2 sesekali putuskan persahabatan kita lagi...kita kwn dunia akhirat erk? :')
dan ingat janji kita yg kita akan selalu contact each other even sesibuk mana pun kita ni erk...
miss you...friend forever...
thanks sbb selalu tlg saya dan selesaikan masalah saya...thanks juga sbb selalu support saya dan x pernah stop bg semangat pada saya waktu saya down sgt2...
saya hargai semua itu...
TERIMA KASIH AWAK :')
Kalau suka silalah like

No comments:

Post a Comment