Followers

Sunday 4 November 2012

~ sahabat yang terbaik dunia dan akhirat ~

ASSALAMUALAIKUM...

hye...tiba2 terasa nak update blog ni...cerita kali ini adalah pasal seorang hamba ALLAH yang betul2 baik dan sanggup menemani diriku dikala susah dan senang iaitu SAHABATku...haha...kami memang rapat sangat2 dan seperti adik beradik pun ada...huhu...anda semua pasti tertanya-tanya siapakah SAHABAT yang dimaksudkan itu...tapi,maaf saya tidak boleh sebut nama dia kerana dia meminta saya merahsiakan namanya...dia betul2 x sabar nak saya update blog ni sbb dia selalu baca blog saya...huhu

kalau anda semua nak tahu,dia ni mempunyai perwatakan yang periang,gila2,manja pun ada,senget juga(senget???mungkin la...haha...just joking),baik dan macam2 la perwatakan dia ni...huhu...saya sangat suka dan senang berkawan dengan dia...


nak tahu kenapa saya suka dan senang berkawan dengan dia...hah!!!ni la sebab2 dia...
  •  kami suka belajar sama2...
  •  kami selalu stay up bersama...
  •  dia suka tolong saya(nak2 lagi waktu saya dalam kesusahan)...
  •  dia ni seorang yang open-minded...
  •  dia selalu teman saya makan(kalau saya x bersama dgn si dia dan jangan tanya siapa si dia itu ya...pasti kamu semua kenal bkn?kalau x kenal meyh saya sebut sekali lagi,nama si dia itu ialah SITI ALIAH BINTI ABDUL LATIF)
  •  dia selalu bagi semangat pada saya(nak2 lagi time saya tgh down gila)
  •  dia suka teman saya dikala waktu saya sunyi dan sepi walaupun dia sibuk sgt2 dgn kerja dia,dia akan tetap teman saya...


dan mcm2 lagi la sbb dia...(kalau list serius byk sgt2)



kepada awak,saya harap kita kwn sampai bila2 ya...jaga diri tau...saya jauh...saya x dpt tlg awak...kita kwn selamanya ya...awak jgn lupa saya tau...pgg jnji awak pd saya...biar jasad kita berjauhan,tapi jgn hati kita berjauhan...saya rindu awak sgt2...rindu nak lepak dgn awak,borak dgn awak,mkn dgn awak dan mcm2 lagi yg boleh dibuat bersama awak...jgn lupa saya tau :')

p/s : maaf awak sbb saya selalu susahkan hidup awak selama ini...nnt kita jmpa kita lepak sama2 tau...kita borak lama2,mkn sama(tp kali ni awak belanja saya tau...hehe),tgk wyg sama2,racing kereta sama2(hehe...kita tgk siapa lagi handal drive) dan mcm2 lagi yg akan kita buat bersama...jgn lupa k... ;') 



Kalau suka silalah like

No comments:

Post a Comment