Followers

Thursday 17 July 2014

♥♥ ONLY SHE IN MY HEART ♥♥

assalamualaikum...

hehe...setelah sekian lamanya juga saya x update blog ni kn...huhu...mklum la,bz dgn keja la katakn...slalu je blk lwat mlm and kadang tu x menentu so sampai xda masa utk update blog...blk pd tajuk article saya td, hari ni saya nk knl kn sorg yg btul2 special dlm hidup saya n saya syg dia spenuh hati saya dan nk jadikan dia isteri saya dunia akhirat...saya xnk cerita byk2...saya nk anda baca pasal diri dia nie...so,lets go on :)

NAMA : Nur Zawani Binti Abdul Kadir
TARIKH LAHIR : 09.03.1995
MENETAP DI : seremban, negeri sembilan
MAKANAN KEGEMARAN : mcm2(huhu...ptt la gemuk syg saya ni)
MINUMAN KEGEMARAN : milo ais
WARNA KEGEMARAN : hijau
HOBI : menyanyi lagu korea dan tgk cerita korea
TEMPAT BELAJAR :
1) Sek. Men. Keb. Taman Tuanku Ja'afar(Tingkatan 1 sampai Tingkatan 5)
2) Kolej Kejururawatan Kubang Kerian(01/07/2014 sampai sekarang)
JURUSAN : diploma kejururawatan
PERWATAKAN : baik, suka senyum,comel, cantik, suka membebel, melatah(hik3...sorry syg)
KETURUNAN : melayu
AGAMA : islam
STATUS  : bertunang dan akan berkahwin 4 tahun dr sekarang(insya-ALLAH)
TARIKH BERKENALAN : 01/02/2014


love you very2 much honey ♥


you and me

♥ NUR ZAWANI BINTI ABDUL KADIR ♥




ONLY SHE IN MY HEART :)

rasanya ni jela yang dpt saya tulis...sorry syg sbb slalu buat syg marah, sedih and sakit hati dgn perangai abg...i want you to know that i really2 love you deep of my heart...i want to take you to be my wife soon...i'm promise my dear...abg akn prtahankn cinta abg ini walau terpaksa mengorbankan nyawa abg sndiri...
saya betul2 ikhlas mencintai NUR ZAWANI BINTI ABDUL KADIR...saya xpndg pun paras rupa dia...yang pnting dia adalah ISLAM dan saya akn menjadi imam dlm solat dia satu hari nnt...

p/s : sorry if bahasa tunggang langgang...main taip je sbb buat bnda ni pg buta kn...n to NUR ZAWANI BINTI ABDUL KADIR,sorry if ada something yg silap or salah ttg diri kamu...love you forever and ever syg...muah...muah...muahh...
♥ ♥ ♥


Kalau suka silalah like

No comments:

Post a Comment